13 Mart 2011 Pazar

İlk kelimeler

Oğluşum ilk kelimelerini söylemeye başladı. Aslına bakarsan sevgili blog ilk kelime çıkalı bayağı bir zaman geçti ama ben ancak yazabiliyorum.
Hangi kelimeyi söylersek ona yakın sesler çıkarıyor :).
Dün "çiçek" dedim kendisi de çiçi tarzı bişey söyledi; ben söyledikçe arkamdan tekrarladı; çok tatlı oluyor o hali :)
Bir de "şşşt" diye seslenmeyi öğrettim ki onu da sırıtıp söylüyor :)
Anne bilinçsiz de olsa çıkıyor, dede, tete, tata, BU çıkardığımız sesler arasında.
Daha önce "Baba" diyordu ama son zamanlarda hangi kelimeyi söylesem tekrar etmeye çalışıyor babaya gelince susuyor. Nedenini anlayamadım; bu hafta babası gelecek, gelmeden söylesin istiyordum ama olmayacak gibi.
Elimizde bir hamur; biz hangi şekli versek ona bürünüyor, umarım -mümkün olduğunca- en güzel şekli almasını sağlayabiliriz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder