10 Haziran 2012 Pazar

Yine yeni yeniden...

Sevgili Blog, Benim kadar nankörüne az rastlanır. Bu blogu açmaktaki niyetim oğlumla ilgili hatıraları kalıcı kılmaktı; gel gör ki düzenli işler konusunda takık olan ben bu işe de o gözle baktım ve düzenli yazmayıp oğlumun sayamayacağım kadar çok ilklerini unuttum, not almadım, blogumda da paylaşmadım, üzgünüm. :(( Amaaaaa bu sefer eskisi gibi olmayacak!!! EVEETTT gelelim yokluğumda oğlumdaki değişikliklere ve gelişmelere... Artık konuşkan, sevincini, üzüntüsünü, heyecanını, mutluluğunu ve derdini anlatabilen dünyalar tatlısı bir oğlum var :)) 25 aylık oldu... Zaman o kadar hızlı geçiyor ki... Bu aralar tuvalet eğitimi en güncel konu aile içinde; oğluma bir adaptör aldım, önce oturmak istemedi, sonra oturma odasında üzerine oturup provalar yaptı ki bunlar son 3 aylık periyotta gerçekleşti. Daha sonra üzeri giyinik halde, tuvaletin üzerine adaptörü yerleştirdik ve üzerine oturdu; her seferinde bir sonraki aşamayı isteyip istemediğini soruyordum tabiki, örneğin son anlattığım aşamada "bezini çıkarıp oturmak ister misin?" diye soruyordum, hep hayır yanıtını alıyordum taaaa ki geçtiğimiz perşembe gününe kadar; altını değiştiriken bezini takma istemedi ben de o zaman tuvalette oturalım da çişini orada yap dedim ve "olur" dedi :)) oturdu da bu müthiş bir gelişme -hayır yanında anne korkuyorum diyordu ama bu sefer olmadı- birşey yaptı mı hayır ama 5 dk kadar oturdu, sanırım mutlu sona yaklaşıyoruz çok mutluyum :)) Bloga yazmadığım bu uzuuun arada oğlum ile ilgili anılarımı yazmaya devam edeceğim; tarihleri net anımsamasam da neler olduğunu yazmak da kalıcı ve ileride oğluma anlatacak şeyleri hatırlama açısından iyi olacak diye düşünüyorum. Mutlu oldum :))

2 yorum:

  1. stickerı da değiştir şekerim hala 1 yaşında görünüyor oğlun

    YanıtlaSil
  2. hatırlatma için teşekkürler sevgili ferulagocumm :)) hemen düzelttim

    YanıtlaSil